Acest site utilizeaza cookie-uri. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflati mai multe aici.
WORD OF MOUTH: Ce spun statisticile?


Programele de ambasadori integrate (in viata reala + online) s-au dezvoltat in ultimii ani odata cu cresterea marilor retele de socializare online si cu cresterea numarului de persoane care detin un smartphone, generand activitati de marketing complexe din SUA pana in India.

Word of mouth
 este cea mai sincera forma de publicitate, intrucat campaniile de W.O.M. sunt facute de consumatori pentru consumatori. 
Avand in vedere ca peste 60% din oameni sunt influentati de prietenii/cunostintele lor atunci cand achizitioneaza un produs sau serviciu, putem spune ca are efect, un efect real si masurabil.

Word of mouth nu poate fi falsificat sau inventat, iar incercarea de a realiza o campanie care sa plece de la o astfel de premisa este lipsita de etica si va crea un efect negativ.

In W.O.M. Marketing, noi suntem constienti de inteligenta consumatorului si nu dorim sa il inselam in vreun fel. Tehnicile pe care noi le folosim se bazeaza pe conceptele de sinceritate si eficienta.

Prin w.o.m. un numar de ambasadori de brand vor informa potentiali consumatori despre produsele si/sau serviciile oferite de compania pentru care lucreaza, isi vor impartasi opiniile lor, vor starni interesul pentru brand, crescand vizibilitatea acestuia si afinitatea consumatorilor pentru el.

Cum?

Conform statisticilor, deciziile de cumparare ale consumatorilor din ziua de astazi sunt influentate de urmatoarele surse de informare:

64% -
 Discutii fata in fata;
47% - Informatii prezente pe site-uri;
42% - Mesaje electronice trimise de prieteni;
31% - Review-uri online.

Oferind consumatorilor informatii actualizate, sincere si interactionand cu ei intr-un mod unic si neconventional in orice mediu, fie el real sau digital, ambasadorii de brand se asigura ca brandul pentru care lucreaza va fi prezent si bine vazut, intr-un numar mare de medii de socializare reale si digitale.

            

 

ABONARE LA NEWSLETTER